پنجشنبه در بروجن عزای عمومی اعلام شد
کد خبر: 4108455
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

پنجشنبه در بروجن عزای عمومی اعلام شد

در پی حادثه آتش‌سوزی سرویس کارگران در شهر نقنه که منجر به جان باختن تعدادی از مصدومان شد، فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیت، روز پنج‌شنبه را در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام کردند.

اعلام عزای عمومی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در پی حادثه آتش‌سوزی سرویس کارگران در شهر نقنه که منجر به جان باختن تعدادی از مصدومان شد، فرماندار، امام‌جمعه و نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیت، روز پنج‌شنبه را در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام کردند.

در بخشی از این پیام آمده است:

«اینجانبان این مصیبت جانسوز را به تمامی هم‌استانی‌های عزیز، مخصوصاً مردم فهیم شهرستان شهیدپرور بروجن، شهر نقنه و ایل بزرگ قشقایی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان آرزوی بهبودی و سلامتی برای آسیب‌دیدگان حادثه، طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.

به احترام جانباختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم به‌ویژه مردم شهر نقنه روز پنج‌شنبه یکم دی‌ماه ۱۴۰۱ در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام می‌شود».

حوالی ساعت ۰۶:۳۰ صبح 21 آذرماه آتش‌سوزی مینی‌بوس در محور نقنه به سمت دهاقان باعث مصدوم شدن ۸ بانو و یک آقا شد که مصدومان جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن و به‌دلیل وخامت حال، به بیمارستان سوختگی اصفهان منتقل شدند.

متأسفانه شمار جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران تا کنون به پنج نفر رسیده است.

فتاح کرمی، فرماندار بروجن اعلام کرد که کمیته‌ای متشکل از بخشدار، تامین اجتماعی، اداره‌ کار، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل شده تا به موضوع بیمه، مستمری، هزینه درمان، مرخصی پزشکی و... این افراد رسیدگی و مدیریت شود.

انتهای پیام
captcha