کسب ۳ مقام برتر در مسابقات قرآن از سوی زندانیان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4109860
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

کسب ۳ مقام برتر در مسابقات قرآن از سوی زندانیان چهارمحال‌وبختیاری

مسابقات قرآن زندانیان منطقه چهار کشور به میزبانی قم برگزار و زندانیان زن چهارمحال‌وبختیاری در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سور منتخب و مفاهیم قرآن حائز رتبه‌های برتر در منطقه چهار کشور شدند.

مسابقات قرآن زندانیان منطقه چهار

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان، زندانیان زن چهارمحال‌وبختیاری در رشته‌های حفظ از یک جزء تا کل قرآن، تفسیرسوره اسراء، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه،حفظ موضوعی قرآن کریم و حفظ سوره منتخب با زندانیان استان‌های اصفهان، قم و مرکزی به رقابت پرداختند.

مسابقات قرآن زندانیان منطقه چهار کشور به میزبانی قم برگزار شد و داورانی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، قم، اصفهان و مرکزی این را مسابقات را داوری کردند.

در این مسابقات، زندانیان استان در رشته‌های حفظ یک جز، حفظ سور منتخب و مفاهیم قرآن حائز رتبه‌های برتر در منطقه چهار کشور شدند. که برگزیدگان این مسابقات، لوح تقدیر و کارت هدیه نقدی دریافت کردند و از مشوقات قانونی فعالان فرهنگی شامل مرخصی بهره‌مند شدند.

مراسم اختتامیه این مسابقات نیز همراه با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد که سخنرانی حجت‌الاسلام یزدی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه در استان قم، مراسم پرچم‌گردانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و اهدای جوایز برگزیدگان به شرکت‌کنندگان و برگزیدگان از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha