پرونده حقوقی «ترور شهید سلیمانی» از کرمان پیگیری می‌شود
کد خبر: 4112102
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

پرونده حقوقی «ترور شهید سلیمانی» از کرمان پیگیری می‌شود

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مشارکت قوه قضائیه و مجموعه حقوقدانان کشور پرونده «ترور شهید سلیمانی» پیگیری و نتیجه این شد پیگیری اصلی در کرمان انجام شود اما ضرورت دارد همه در این مسیر کمک کنند و توجه مجامع بین‌المللی جلب شود.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده بسیج

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، امروز، ۱۴ دی‌ماه در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان ارشد قضایی کرمان تشکیل شد، اظهار کرد: ضرورت پیگیری حقوقی این کار بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی در سراسر کشور، افزود: این حقیقت انقلاب اسلامی است و شهید سلیمانی معجزه ولایت و انقلاب اسلامی است. خداوند با شهید سلیمانی هنر ولایت و انقلاب را به رخ عالمیان کشید.

سردار معروفی تصریح کرد: دشمنان با ترور شهید سلیمانی قلب ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند اما باور نمی‌کردند با این حماقتشان و با شهادت حاج قاسم سلیمانی، قلب جهان اسلام به حرکت جدی در می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه امروز در اجرای آنچه که شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت ترسیم کرده ذره‌ای کوتاهی و سستی نیست، اظهار کرد: منظور از پرونده «ترور شهید سلیمانی»، یعنی ابومهدی، پورجعفری و ...؛ حاج قاسم نماد است زیرا او جهاد و مقاومت را زنده کرد. حاج قاسم بازدارندگی حقیقی و عزت و شرف ملت ایران است و مطالبه جدی ملت است که با این نگاه پرونده ترور دنبال شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم کرمان در سومین سالروز شهادت بر سر مزار سردار مطالبه پیگیری حقوقی ترور را داشتند و رفراندوم این است، به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: فرمایشات ایشان در این دیدارها تکلیف ما را هم نسبت به ترویج مکتب حاج قاسم و هم در خباثت دشمن نسبت به این شخصیت کم نظیر و حتی بی نظیر، سنگین می‌کند.

وی شهید سلیمانی را بزرگ‌ترین شخصیت تقریبی جهان اسلام دانست و افزود: ایشان نگاه جهان اسلام و اهل سنت را نسبت به شیعه و انقلاب تغییر داد و اسلام ناب محمدی را اجرا کرد. حاج قاسم سلیمانی شهید بسترساز تمدن اسلامی است. او بستر ظهور را آماده و شبکه‌ای برای همراهی آحاد برای ظهور ایجاد کرد که در بیانیه گام دوم نیز این مسئله آمده است.

سردار معروفی با بیان اینکه خدمات شهید سلیمانی در حوزه ملی فراگیر است، گفت: در هفته بسیج با مشارکت قوه قضائیه و مجموعه حقوقدانان کشور پرونده «ترور شهید سیلمانی» پیگیری و نتیجه این شد پیگیری اصلی باید در کرمان باشد اما همه باید کمک کرده و توجه مجامع بین‌المللی جلب شود. ما نیز در سپاه، بسیج و قوه قضائیه در اجرای مأموریت نظام فاصله‌ای نمی‌بینیم و در پیگیری این پرونده ۱۰۰ درصد کنار هم هستیم.

 

انتهای پیام
captcha