دیدار اعضای مجمع قرآنیان اسلامشهر با امام جمعه شهرستان
کد خبر: 4114523
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

دیدار اعضای مجمع قرآنیان اسلامشهر با امام جمعه شهرستان

جمعی از اعضای مجمع قرآنیان اسلامشهر، شامگاه گذشته، ۲۳ دی‌ماه با حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار اعضای مجمع قرآنیان اسلامشهر با امام جمعه  شهرستان

به گزارش ایکنا، جمعی از حافظان و قاریان ممتاز شهرستان از مجمع قرآنیان اسلامشهر با حضور در دفتر امام‌جمعه با حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار غلامحسن جهانگیری، قاری ممتاز و دبیر مجمع قرآنیان اسلامشهر گزارشی از روند شکل‌گیری، برنامه‌ها و اهداف این مجمع ارائه کرد.

سپس حجت‌الاسلام برقراری طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت تلاوت قرآن با صدای دلنشین گفت: همین تلاوت قرآن با صدای خوش، زمینه جذب را در صدر اسلام فراهم می‌کرد تا آنجا که مشرکان در گوش‌های خود پنبه قرار می‌دادند تا طنین زیبای تلاوت قرآن بر جانشان نفوذ نکند.

وی بر لزوم تشکیل جلسات خانگی و سنتی قرآن تاکید کرد و افزود: باید از فرصت شب‌نشینی‌ها برای انس با قرآن بین اقوام و دوستان استفاده کرد.

دیدار اعضای مجمع قرآنیان اسلامشهر با امام جمعه  شهرستان

سپس به پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری مجمع قرآنیان اسلامشهر مبنی بر لزوم تمرکز و هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی شهرستان بر امور قرآنی با محوریت دفتر امام جمعه اسلامشهر مقرر شد به زودی کمیته قرآنی جهت پیگیری فعالیت‌های قرآنی شهرستان توسط ایشان تشکیل شود.

مجمع قرآنیان اسلامشهر به صورت خودجوش با حضور جمعی از اساتید، قاریان و حافظان به صورت ماهیانه تشکیل جلسه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha