نخستین محفل منادی در سال جدید برگزار شد + عکس
کد خبر: 4134245
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

نخستین محفل منادی در سال جدید برگزار شد + عکس

بیست‌ویکمین محفل منادی از سلسله محافل قرآنی مجمع قرآنیان اسلامشهر، 25 فروردین با حضور قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی در این شهرستان برپا شد.

بیست و یکمین محفل منادیبه گزارش خبرنگار ایکنا، بیست و یکمین محفل منادی، از سلسله محافل قرآنی که به همت مجمع قرآنیان اسلامشهر برپا می‌شود، شب گذشته، 25 فروردین در این شهرستان برگزار شد.

این محفل را باید نخستین محفل منادی در سال 1402 تلقی کرد که در آن قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی حاضر شدند که از جمله قاریان برجسته حاضر در جلسه شامگاه گذشته می‌توان به احمد ابوالقاسمی، قاریان بین‌المللی قرآن و همچنین سیداحمد مقیمی، علی خوشنود، وحید خزایی، علیرضا رحمانی، قاری اهل همدان و حمیدرضا اکبرنژاد، قاری البرزی اشاره کرد.

در این مراسم، قاریان قرآن یکی پس از دیگری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند. افزون بر این، در یکی از بخش‌های این مراسم حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر، پیرامون اهمیت توجه به برپایی محافل قرآنی و تولید برنامه‌های قرآنی تأثیرگذار مانند برنامه محفل (که از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود)، سخنانی را بیان کرد.

یکی دیگر از بخش‌های منادی بیست‌ویکم را هم باید خوشنویسی آیات قرآن کریم از سوی استاد عبوسی، عضو انجمن خوشنویسان اسلامشهر دانست. محافل منادی همواره با حضور اساتید خوشنویس اسلامشهری برگزار می‌شود و تابلوهای خوشنویسی در انتهای مراسم به مهمانان ویژه و نوجوانان حاضر در جلسه اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود، منادی، محافل قرآنی است که به همت قاریان و حافظان اسلامشهری پایه‌گذاری شده و جلسات آن به صورت ماهانه برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های منادی، دیدن تصاویر جلسات و استماع بخش‌هایی از تلاوت‌های اجرا شده در جلسات، می‌توانند به صفحه اینستاگرام مجمع به نشانی mquran_eslamshar مراجعه کنند یا در کانال ایتای مجمع به نشانی https://eitaa.com/monadinews عضو شوند.

گزارش از مرتضی اوحدی

انتهای پیام
captcha