منادی نوزدهم با طعم تجلیل از مجاهدان قرآنی اسلامشهر و چهاردانگه + صوت و عکس
کد خبر: 4122841
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

منادی نوزدهم با طعم تجلیل از مجاهدان قرآنی اسلامشهر و چهاردانگه + صوت و عکس

نوزدهمین محفل قرآنی «منادی»، از سلسله محافل انس با قرآن مجمع قرآنیان اسلامشهر شب گذشته مصادف با شب مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار شد و در این مراسم از پیشکسوتان و مجاهدان قرآنی اسلامشهر و چهاردانگه تجلیل به عمل آمد.

منادی نوزدهم با طعم تجلیل از مجاهدان قرآنی اسلامشهر و چهاردانگه + صوت و عکس

به گزارش ایکنا، نوزدهمین محفل قرآنی منادی، از سلسله محافل انس با قرآن که به همت مجمع قرآنیان اسلامشهر پایه‌گذاری و برپا می‌شود، شب گذشته، 28 بهمن مصادف با شب مبعث پیامبر اکرم(ص) در دفتر امام جمعه شهر چهاردانگه برگزار شد.

این محفل قرآنی به همت مدیریت و دست‌اندرکاران دارالقرآن المهدی (عج) شهر چهاردانگه برپا شد و در آن شاهد حضور قاریان، حافظان، اساتید پیشکسوت و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم بودیم.

در این مراسم، مهدی نصیری، امین رحیمی، اسلام بی‌غم، وحید خزایی، محمد کاظمی، شهرام علیپور به اجرای برنامه اعم از ابتهال‌خوانی و تلاوت قرآن پرداختند. افزون بر این، قاریان نوجوان یعنی امیرحسین باقریان، سیدمحمد طاها فاضلی و آمین بهروان‌منش نیز در بخش‌های دیگر برنامه آیاتی از قرآن را تلاوت کردند. مدیریت جلسه نیز بر عهده حمید رحیمی، قاری پیشکسوت اسلامشهری بود.

یکی از نکات قابل توجه در محافل قرآنی منادی، پیوند قرآن و عترت است. توضیح اینکه، در این محافل قرآنی افزون بر اینکه آیاتی از کلام الله تلاوت می‌شود، از مداحان اهل بیت(ع) هم دعوت به عمل می‌آید تا با توجه به مناسبت در پیش به مدح اهل بیت(ع) بپردازند. در نوزدهمین محفل منادی هم این اتفاق رخ داد و با توجه به تقارن زمان برگزاری این مراسم با مبعث پیامبر اکرم(ص)، ستار اصغری، از مداحان اهل بیت(ع) اشعاری را متناسب با این رخداد قرائت کرد.

این مراسم، یادبودی برای مجاهد فقید قرآنی، مرحوم استاد مصطفی فرسی از پیشکسوتان قرآنی شهرستان اسلامشهر هم بود. بر همین اساس، از سوی دفتر امام جمعه شهر چهاردانگه از خانواده مرحوم فرسی به پاس سال‌ها تلاش و مجاهدت در راه قرآن، تجلیل به عمل آمد. افزون بر این، از برخی پیشکسوتان قرآنی شهر چهاردانگه یعنی حجت‌الله شاهبداغی و اصغر شاهبداغی نیز تجلیل شد.

پایان‌بخش این مراسم قرآنی هم اهدای تابلوهای خوشنویسی به قاریان حاضر در جلسه بود که توسط استاد زرافشان، عضو انجمن خوشنویسان اسلامشهر به رشته تحریر درآمده بود.

در ادامه تصاویر و صوت برخی تلاوت‌های این مراسم تقدیم می‌شود.

 

تلاوت امین رحیمی
کد
تلاوت شهرام علیپور
کد
تلاوت محمد کاظمی
کد
تلاوت وحید خزایی
کد

 

گزارش از مرتضی اوحدی

انتهای پیام
captcha