دارالقرآن آستان امامزاده عقیل‌(ع) اسلامشهر افتتاح شد + عکس و صوت
کد خبر: 4156909
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
همزمان با بیست‌وچهارمین محفل «منادی»

دارالقرآن آستان امامزاده عقیل‌(ع) اسلامشهر افتتاح شد + عکس و صوت

بیست و چهارمین محفل از سلسله محافل منادی همزمان با افتتاح دارالقرآن آستان مقدس امامزاده عقیل‌(ع) با حضور قاریان، حافظان و پیشکسوتان قرآنی و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، بیست و چهارمین محفل از سلسله محافل منادی با حضور قاریان، حافظان و پیشکسوتان قرآنی و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار شد.

این برنامه به مناسبت افتتاح دارالقرآن آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) با سرپرستی قاری و فعال قرآنی شهرستان اسلامشهر، امین رحیمی، در این مرکز تخصصی آموزش قرآن کریم برپا شد.

در این برنامه، قاریان نوجوان گروه همخوانی سبیل‌الرشاد به سرپرستی علی محرابی، با همخوانی و فرازخوانی‌های انفرادی اعضای این گروه، شور و هیجان در محفل ایجاد کردند که با تشویق‌های حاضران همراه بود.

همچنین در این برنامه قاریان ممتاز و بین‌المللی، ازجمله احمد ابوالقاسمی، محمد کاظمی، وحید خزایی، علی محمدپور و سعید سعیدی از قاریان خوب شهرستان اسلامشهر و علیرضا بهرام‌پور از قاریان ممتاز شهر قائم‌شهر به تلاوت پرداختند.

در خلال این محفل قرآنی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) جعفر فردی با اجرای ابتهال حب‌الحسین، به حال و هوای معنوی این محفل افزود.

طبق روال همیشه محافل منادی، این جلسه نیز ذاکر اهل‌بیت، علی دادایی و مصطفی اللهیاری به ذکر توسل پرداختند.

در این مراسم خط‌نوشته‌های امین زرافشان، از اعضای انجمن خوشنویسان اسلامشهر با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه شهرستان اسلامشهر به میهمانان برنامه اهدا شد.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha