بیست و دومین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4141025
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
با حضور معاون اجرایی شورای عالی قرآن

بیست و دومین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار می‌شود

مدیرعامل مجمع قرآنیان شهرستان اسلامشهر از برگزاری بیست و دومین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر (منادی)، خبر داد و گفت: این محفل قرآنی جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور اساتید پیشکسوت و قاریان بین‌المللی قرآن کریم و همچنین معاون اجرایی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

غلامحسن جهانگیری، قاری ممتاز و مدیرعامل مجمع قرآنیان شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری بیست و دومین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر (منادی) گفت: این محفل قرآنی به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ تربیتی و ناب قرآن کریم در بین آحاد مردم و نیز تحقق فرامین مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی افزود: محفل قرآنی منادی با حضور اساتید پیشکسوت و قاریان بین‌المللی قرآن کریم و همچنین محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مجمع قرآنیان شهرستان اسلامشهر ادامه داد: از دیگر میهمانانی که برای این محفل قرآنی هماهنگ شده‌اند می‌توان به حجت‌الاسلام برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر، احمد ابوالقاسمی، پیشکسوت قرآنی، محمد کاظمی، سفیر قرآنی ایران در کاروان قرآنی حج 1402، حمید رحیمی، قاری ممتاز، محسن قاسمی، قاری ممتاز و بین‌المللی کشور اشاره کرد.

جهانگیری تصریح کرد: مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است. اکنون فعالیت‌های قرآنی مجمع در قالب برگزاری محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.

مدیرعامل مجمع قرآنیان شهرستان اسلامشهر گفت: مراسم‌ این مجمع همزمان از طریق صفحه اینستاگرام مجمع قرآنیان اسلامشهر به نشانی mquran_eslamshar پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha