بیست و چهارمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4156621
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

بیست و چهارمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار می‌شود

بیست و چهارمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر(منادی) به میزبانی دارالقرآن آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر فردا 30 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، بیست و چهارمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر(منادی) با حضور اساتید پیشکسوت و قاریان بین‌المللی قرآن کریم و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه شهرستان اسلامشهر،   فردا جمعه ۳۰ تیرماه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

از دیگر میهمانانی که برای این محفل قرآنی دعوت شده‌اند می‌توان به احمد ابوالقاسمی، جعفر فردی، محمد کاظمی، وحید خزایی و علی محمدپور از قاریان برجسته استان مازندران اشاره کرد.

در این برنامه گروه همخوانی سبیل الرشاد نیز به سرپرستی علی محرابی اجرای برنامه خواهد داشت. این برنامه به میزبانی دارالقرآن آستان مقدس امام زاده عقیل(ع) اسلامشهر برگزار می‌شود و این مرکز قرآنی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

یادآور می‌شود، مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است. اکنون فعالیت‌های قرآنی این مجمع در قالب برگزاری محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.

مراسم این مجمع همزمان از طریق صفحه اینستاگرام مجمع قرآنیان اسلامشهر به نشانی mquran_eslamshar پخش می‌شود.

فوری//ارسالی//بیست و چهارمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha