برگزاری آزمون کتبی مسابقات قرآن قوه قضائیه در لرستان
کد خبر: 4123704
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

برگزاری آزمون کتبی مسابقات قرآن قوه قضائیه در لرستان

معاون فرهنگی دادگستری لرستان از برگزاری مرحله استانی بخش کتبی نهمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه در این استان در رشته‌های تفسیر، حفظ موضوعی، ترجمه، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه خبر داد.

حجت‌الاسلام علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری استان لرستان،حجت‌الاسلام علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی در این استان اظهار کرد: بخش شفاهی این مسابقات، 17 بهمن‌ماه با رقابت ۱۸۱ نفر از خانواده دستگاه قضایی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آزمون بخش کتبی مرحله استانی نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه جاری به‌صورت اینترنتی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های تفسیر، حفظ موضوعی، ترجمه، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

سبزواری با بیان اینکه کلیه کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی mehr.namaz.ir در این مسابقات شرکت کنند، گفت: منابع آزمون کتبی مسابقات قرآن قوه قضائیه در استان، در سایت farhangionline.ir بازگذاری شده است.

معاون فرهنگی دادگستری استان لرستان با یادآوری اینکه در این دوره از مسابقات هر فرد فقط می‌تواند در یک رشته شرکت کند، بیان کرد: این آزمون برای کارکنان دستگاه قضایی استان که حد نصاب ۶۰ درصد یا نمره ۱۲ را کسب کنند، معادل ساعت آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha