هادی اسفیدانی: قاری ایرانی با رعایت کامل تجوید، تلاوت معنامحوری داشت + فیلم
کد خبر: 4123831
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

هادی اسفیدانی: قاری ایرانی با رعایت کامل تجوید، تلاوت معنامحوری داشت + فیلم

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران در سال آینده، با اشاره به اینکه قاری ایرانی در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، کار معنایی زیبایی داشت و تجوید بسیار سالمی را اجرا کرد،‌ گفت: از ویژگی‌های امیرحسین رحمتی تلاوت بدون استرس و راحت است.

هادی اسفیدانیهادی اسفیدانی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در سال آینده، با اشاره به اینکه مسابقات امسال خوب بود و به خوبی پیش رفت، گفت: سطح تلاوت‌ها به نسبت خوب بود و تلاوت امیرحسین رحمتی بسیار خوب، تمیز، سالم و تکنیکی بود. کار معنایی زیبایی داشت و تجوید بسیار سالمی را اجرا کرد.

این قاری استان خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های تلاوت امیرحسین رحمتی، اجرای بدون استرس و راحت است، افزود: این نکته بسیار مثبت و مهمی برای یک قاری است که بتواند بدون استرس قرآن بخواند، لذا ایشان تلاوت موفقی هم داشت و امیدواریم که رتبه اول را به خودشان اختصاص دهند.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران سال آینده، در خصوص مطالبه مقام معظم رهبری از جامعه قرآنی و لازمه تحقق آن‌ها گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کرده‌اند، کار‌های قرآنی خوب است، اما هنوز کافی نیست؛ لذا امروز هم مطالبات ایشان هم از جانب مسئولان و مردم پیگیری می‌شود، اما به گفته خود ایشان کافی نیست و جای کار دارد و امیدواریم به مرور زمان رو به پیشرفت باشد و به آن چیزی که شایسته و بایسته است، برسیم.

امیرحسین رحمتی
اسفیدانی با تاکید بر اینکه اولین مسئولیت جامعه قرآنی، در رابطه با تبلیغ قرآن وظیفه قاریان است، گفت:‌ باید مقداری بیشتر روی این زمینه کار کنیم، چراکه توقع از ما جامعه قرآنی بیشتر است. مقام معظم رهبری از جامعه قرآنی توقع بیشتری دارند و لذا اگر ما بتوانیم خوب کار کنیم و تلاشمان را چندین برابر کنیم، قطعاً این موضوع می‌تواند بر روی اقشار جامعه تأثیر بگذارد و آن‌ها را هم به تکاپو و حرکت وا دارد.

انتهای پیام
captcha