قدردانی سپاه چهارمحال‌وبختیاری از حضور باشکوه مردم در تشییع شهید «طاهر زمانی»
کد خبر: 4125202
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷

قدردانی سپاه چهارمحال‌وبختیاری از حضور باشکوه مردم در تشییع شهید «طاهر زمانی»

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور پیام قدردانی، حضور پرشور و شعور مردم شهرک میهه کوهرنگ در تشییع شهید مدافع امنیت و حرم، «طاهر زمانی» را بیانگر عظمت مردم ولایتمدار و وفادار چهارمحال‌وبختیاری دانست.

تشییع شهید طاهر زمانی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی سپاه استان، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور پیام قدردانی، حضور پرشور و شعور مردم شهرک میهه کوهرنگ در تشییع شهید مدافع امنیت و حرم، «طاهر زمانی» را بیانگر عظمت مردم ولایتمدار و وفادار چهارمحال‌وبختیاری دانست.

متن پیام سردار اکبری به شرح زیر است:

«بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

مردم غیور، شهیدپرور و ولایتمدار بام ایران، چهارمحال وبختیاری و شهرک میهه کوهرنگ همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و جانباز بصیر عاشورا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین(ع) ودر آستانه نیمه‌شعبان، میزبان گل پرپر دیگری از بوستان پاسداران حریم ولایت بودند و با برگزاری مراسم باشکوه و زیبایی از استقبال، وداع تا تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید طاهر زمانی احمدمحمودی، حماسه آفریدند.

بی‌شک این حضور پرشور و شعور بیانگر تعظیم فرهنگ ایثار و شهادت و عظمت مردم ولایتمدار و وفادار استان چهارمحال و بختیاری بود، که در صحنه‌های مختلف پایبندی خویش به آرمان‌های والای انقلاب، رهبری و ولایت و حریم اهلبیت(ع) را به منصه ظهور رسانده‌اند.

اینجانب به عنوان خادم سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و رزمندگان و بسیجیان استان به سهم خویش از این حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، رزمندگان، بسیجیان، اصحاب رسانه و مطبوعات، رسانه ملی و همه عزیزانی که در مراسم استقبال، وداع و تشییع وخاکسپاری مدافع امنیت و حرم شهید عزیز طاهر زمانی احمد محمودی، حضور یافتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

از ارواح طیبه شهداء و امام عظیم‌الشأن راحلمان استمداد می‌طلبم تا با توسل به اهل‌بیت(ع) و به برکت خون‌ پاک شهدای مدافع امنیت و حریم اهل‌بیت‌(ع)، ادامه دهنده راهشان باشیم و در جهت اعتلای ایران اسلامی و حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن در سایه رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ثابت‌قدم باشیم.

علو درجات شهیدان والامقام و امام راحل(ره) و سربلندی ایران اسلامی و طول عمر با برکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

گفتنی است، بسیجی مدافع امنیت «طاهر زمانی احمدمحمودی» از رزمندگان تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) ششم اسفندماه در جنوب شرق کشور به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید والامقام روز گذشته ۹ اسفندماه در زادگاهش شهرک میهه کوهرنگ تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha