بازدید نماینده وزیر علوم از بخش‌های جشنواره سراسری قرآن دانشگاه‌ها
کد خبر: 4139516
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

بازدید نماینده وزیر علوم از بخش‌های جشنواره سراسری قرآن دانشگاه‌ها

احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم از بخش‌های مختلف سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

جشنواره قران و عترت دانشگاه هابه گزارش ایکنا از لرستان، احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امروز، 18 اردیبهشت‌ماه از بخش‌های مختلف سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

از ابتدای آغاز سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه لرستان که از صبح روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بخش‌های مختلف این جشنواره در دانشگاه لرستان بازدید کرده است.

در این جشنواره 450 شرکت‌کننده از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور حضور دارند و در 9 رشته و 40 گرایش زیرمجموعه قرآن و عترت به رقابت می‌پردازند.

سالن‌های مختلف اجتماعات دانشگاه لرستان در این روزها پذیرای رقابت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است.

این اولین‌بار است که استان لرستان و دانشگاه لرستان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام
captcha