تلاوت حامد شاکرنژاد در جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم
کد خبر: 4139689
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

تلاوت حامد شاکرنژاد در جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم

حامد شاکرنژاد، قاری ممتاز بین‌المللی در آیین اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در لرستان تلاوت می‌کند.

حامد شاکرنژادبه گزارش ایکنا از لرستان، سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و مراکز آموزش عالی از صبح روز یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از 400 شرکت‌کننده از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

مسابقات بخش معارفی و آوایی سی‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه‌های کشور طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار و منتخبان در هر رشته و بخش انتخاب شدند.

این جشنواره قرآنی در ۹ رشته برگزار شد که داوری هفت رشته انجام و از برگزیدگان این دوره از مسابقات در آیین اختتامیه تقدیر می‌شود.

آیین پایانی سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره نیز عصر امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و مقامات استانی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود که قرار است حامد شاکرنژاد از قاریان ممتاز بین‌المللی نیز در این آیین تلاوت قرآن داشته باشد.

انتهای پیام
captcha