ظرفیت دانشجویان در برگزاری جشنواره‌های دانشگاهی استفاده شود
کد خبر: 4139611
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
نماینده وزارت علوم:

ظرفیت دانشجویان در برگزاری جشنواره‌های دانشگاهی استفاده شود

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت و پتانسیل دانشجویان در برگزاری برنامه‌ها از جمله آیین‌های پایانی جشنواره‌های دانشجویی و دانشگاهی تأکید کرد.

ستاد سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، مهدی بادپا، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه ستاد سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که 18 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه لرستان با موفقیت میزبان این جشنواره مهم فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی کشور بوده است، اهمیت فعالیت رسانه‌ای متناسب با مفهوم جهاد تبیین را در انعکاس رویداد مهم جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تشریح کرد.

وی بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشجویی در برگزاری برنامه‌ها از جمله آیین‌های پایانی جشنواره‌های دانشجویی تأکید کرد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره، ارائه کرد.

وی بیان کرد: میزبانی سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور یک افتخار معنوی قرآنی برای استان لرستان و دانشگاه لرستان است.

یادآور می‌شود، آیین پایانی سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، امروز، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مقامات استانی از ساعت 14 تا 18 در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود و در این آیین از برگزیدگان نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha