لرستان رتبه سوم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را کسب کرد
کد خبر: 4140953
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

لرستان رتبه سوم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را کسب کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: این استان طبق رتبه‌بندی وزارت کشور موفق به کسب رتبه سوم در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد.

لرستان رتبه سوم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را کسب کردبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان به ریاست وزیر کشور و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، ۲۴ اردیبهشت‌‌ماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این جلسه طبق رتبه‌بندی وزارت کشور استان لرستان موفق به کسب رتبه سوم کشوری در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد.

مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این جلسه اظهار کرد: در رتبه بندی‌های مربوطه توسط وزارت کشور، استان لرستان با توجه به اقداماتی که در خصوص بحث حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام داده رتبه ۳ کشور را کسب کرده است که جای افتخار است.

وی ضمن تبریک هفته جمعیت با ابراز خرسندی از کسب رتبه سوم توسط استانداری لرستان، گفت: کارهای عمیق‌تر و دقیق‌تری در این زمینه صورت خواهد گرفت که این رتبه ارتقا پیدا کند. منعمی افزود: امروز در اولین روز از هفته جمعیت با حضور دبیر ستاد ملی جمعیت نشستی در سطح استان برگزار خواهد شد و این جزء سیاست‌گذاری‌های استان است که به صورت ویژه به این موضوع توجه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: همین روند را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در خصوص جوانی جمعیت که جزء کار ویژه‌های حاکمیت است رتبه بهتری را کسب کنیم و در این مسیر گام‌های موثرتری را برداریم.

انتهای پیام
captcha