جهاد تبیین؛ محور برنامه‌های هفته قوه قضائیه در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4148002
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

جهاد تبیین؛ محور برنامه‌های هفته قوه قضائیه در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته قوه قضائیه با رویکرد روشنگری و بر محور جهاد تبیین تأکید کرد.

محمد رزم، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال‌وبختیاری، محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: معیار عمل در دادگستری، سند تحول قضایی است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته بوده و بر این اساس هرگونه فعالیت در دستگاه قضا می‌بایست در جهت تحقق فرامین رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه صورت پذیرد. 

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردها دانست و گفت: در هفته قوه قضائیه باید اقدامات صورت گرفته در حوزه قضا به سمع و نظر مردم رسانده شود. 

رزم بهره‌گیری از ظرفیت‌های صداو سیما و حضور مسئولان قضایی در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی طی هفته قوه قضائیه را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: تلاش خواهد شد تا مسئولان ارشد قضایی در هفته قوه قضائیه حضوری فعال در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان داشته باشند و ضمن پاسخگویی به مطالبات مردمی، دستاوردها و اقدامات انجام شده در بخش توسعه خدمات قضایی و عدالت‌گستری را برای مردم تبیین کنند.

رئیس شورای قضایی استان در بخشی از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره و تأکید کرد: آنچه که در انتخابات برای ما اهمیت دارد حمایت از حقوق مردم و برگزاری انتخابات رقابتی و سالم بر مبنای شاخصه‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است و لذا روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان باید نظارت دقیق و گسترده‌ای را بر اجرای امر انتخابات داشته باشند.

وی گفت: یک کمیته‌ فرعی به ریاست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و با مشارکت نمایندگان سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان تشکیل شده که در مورد زمان‌بندی و چگونگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام
captcha