«نمایشگاه گوهرشاد» در ارومیه برپا می‌شود
کد خبر: 4148074
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

«نمایشگاه گوهرشاد» در ارومیه برپا می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع‌دستی و تولیدی با عنوان «نمایشگاه گوهرشاد» خبر داد.

«نمایشگاه گوهرشاد» در ارومیه برپا می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در دومین کارگروه عفاف و حجاب از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی و تولیدی با عنوان «نمایشگاه گوهرشاد» در ارومیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی پوشاک ایرانی_اسلامی و مهیا کردن بستر برای حضور اقشار مختلف و خرید لباس مورد نیاز برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین مقوله عفاف و حجاب و توجه به اهمیت آن باید از همان دوران مدرسه و کانون خانواده آغاز شود و به عبارتی مدرسه و خانواده نخستین جایی هستند که می‌توانند ضرورت رعایت عفاف و حجاب و اهمیت آن را به فرزندان ما بیاموزند تا نسلی متعهد، محجبه و مقید به ارزش‌های دینی پرورش یابد.

الهامی اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی است برای حضور دانشجویان، دانش پژوهان و اقشار فرهیخته جامعه تا با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در حوزه لباس ایرانی_اسلامی آشنا شده و به تحقیق و پژوهش در مورد آن بپردازند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: به نمایش گذاشته شدن لباس‌هایی با سبک و سیاق ایرانی - اسلامی اقدامی فرهنگی در برابر هجمه فرهنگی و لباس‌های نامتعارف و مغایر با ارزش‌های دینی و اسلامی است.

انتهای پیام
captcha