جنبش حماس: مقاومت توهمات اشغالگران را بر باد داد
کد خبر: 4150269
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

جنبش حماس: مقاومت توهمات اشغالگران را بر باد داد

جنبش حماس در هفدهمین سالگرد عملیات «توهم بر باد رفته»، تأکید کرد که مقاومت در عملیات‌های سیف القدس و ثأر الاحرار توهمات اشغالگران را بر باد داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، در هفدهمین سالگرد عملیات توهم بر باد رفته، که طی آن یک سرباز اسرائیلی (گیلاد شالیت) اسیر شد، جنبش مقاومت اسلامی حماس تأیید کرد که مقاومت فلسطین در عملیات‌های «سیف القدس» و «ثأر الاحرار» توهمات اشغالگران را از بین برده و استواری فلسطینی‌ها برای محقق کردن پیروزی آرمانشان ثابت کرده است.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در این رابطه تصریح کرد: مقاومت فلسطین در مقاطع بعدی و پیروزی‌های پی در پی در عملیات «سیف‌القدس» و «ثأر الاحرار» توهمات اشغالگران و رهبران آن را در تضعیف در به شکست کشاندن ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین از بین برده است.

این جنبش با اشاره به اینکه مقاومت معادلات درگیری با دشمن را تغییر داده و مهمترین عنوان آن این است که آسیب رساندن به قدس و اسرا بدون پاسخ سخت نخواهد ماند، تأکید کرد: دفاع از قدس و اسیران فلسطینی با استفاده از تمام ابزارها ادامه خواهد یافت تا اینکه آزادی سرزمین‌های اشغالی، بازگشت آوارگان و پایان اشغالگری محقق شود.

این بیانیه به مناسبت هفدهمین سالگرد عملیات «توهم بر باد رفته» صادر شده است که به رهبری گردان‌های شهید عزالدین قسام انجام شد و در جریان آن یک سرباز اسرائیلی به نام «گلعاد شالیت» در جنوب نوار غزه به اسارت گرفته شد.

جنبش حماس در بیانیه خود بر روند آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان‌های اشغالگران تأکید و اعلام کرد: آزاد کردن اسیران فلسطینی اولویت اصلی مقاومت است.

در این بیانیه همچنین وحدت و انسجام بیشتر مردم فلسطین در برابر نقشه‌های اشغالگران و تجاوزات وحشیانه آن درخواست شده و بر ضرورت حرکت همه نهادهای حقوق بشری و برای اعمال فشار بر اشغالگران تأکید شده است.

انتهای پیام
captcha