بررسی نقش عفاف و حجاب در حکمرانی اسلامی فضای مجازی
کد خبر: 4150623
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

بررسی نقش عفاف و حجاب در حکمرانی اسلامی فضای مجازی

نشست‌های علمی «بررسی نقش عفاف و حجاب در حکمرانی اسلامی فضای مجازی» از سوی دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی در قم برگزار می‌شود.

نقش عفاف و حجاب در حکمرانی اسلامی فضای مجازی بررسی می‌شودبه گزارش ایکنا، نشست‌های علمی «بررسی نقش عفاف و حجاب در حکمرانی اسلامی فضای مجازی» با سرفصل هایی مانند «مبانی حقوقی اجبار به عفاف و حجاب در فضای مجازی» و «الزام دولت‌ها به ایجاد محیط اخلاقی در اعلامیه حقوق بشر اسلامی» در قم برگزار می‌شود.

این نشست‌ها به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی مرکز ملی فضای مجازی و با حضور حجت‌الاسلام رضا محمدی، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

در این نشست‌ها سرفصل‌هایی مانند «حُکمرانی اسلامی و فضای مجازی»، «قلمرو عفاف و حجاب»، «مبانی حقوقی اجبار به عفاف و حجاب در فضای مجازی»، «الزام دولت‌ها به ایجاد محیط اخلاقی در اعلامیه حقوق بشر اسلامی»، «الزام دولت به ایجاد محیط اخلاقی در قانون اساسی ایران»، «جرم‌انگاری هتک عفت و حجاب در فضای مجازی» و «مبانی فقهی اجبار به عفاف و حجاب در فضای مجازی» مورد بررسی و دقت نظر قرار می‌گیرد.

نشست‌های علمی «بررسی نقش عفاف و حجاب در حکمرانی اسلامی فضای مجازی» روزهای دوشنبه پنجم و دوازدهم تیرماه از ساعت 18 به صورت مجازی و برخط از طریق https://www.aparat.com/oisc_majazi و با ترافیک رایگان قابل دریافت است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت حضوری در این رویداد علمی می‌توانند به آیدی oisc_rooydad@ در ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام
captcha