افتتاح نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ـ ایرانی اسلامی گوهرشاد در آذربایجان غربی
کد خبر: 4152087
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

افتتاح نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ـ ایرانی اسلامی گوهرشاد در آذربایجان غربی

نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی ـ اسلامی «گوهرشاد» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی گوهرشادبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی ـ اسلامی گوهرشاد در آذربایجان غربی با حضور رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، نیر الهامی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان 11 تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه واقع در پارک جنگلی افتتاح شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این نمایشگاه اظهار کرد: حجاب یک واجب دینی بوده که همگان موظف به رعایت آن بوده و برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی پوشاک اسلامی ایرانی است.

رضا ابراهیمی افزود: دشمنان همواره با ماهیت اسلامی جمهوری اسلامی ایران مشکل داشته و در تلاش هستند تا با نقشه‌های مختلف مبانی اعتقادی اسلام را مورد هدف قرار دهند.

وی ادامه داد: این بار نیز آنها با تمام قوا به میدان آمده‌اند تا با تمرکز بر روی حجاب، بانوان و دختران ایرانی را از حجاب دور کرده و اهداف و سیاست‌های شوم خود را پیاده کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای مقابله با این حربه‌های دشمنان نیاز است که اقدامات و برنامه‌های فرهنگی اجرا شود و برپایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی از جمله این برنامه‌ها هستند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در حاشیه این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه در 40 غرفه برپا شده و در آن انواع لباس‌های زنانه، چادر و ملزومات حجاب، صنایع‌دستی، توانمندی‌های بانوان در حوزه‌های مختلف به نمایش درآمده است.

نیر الهامی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 تیر هر روز از ساعت 17 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کرده و از تخفیف 10 تا 20 درصدی برخوردار باشند.

وی گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای بانوان در حوزه‌ مختلف صنایع‌دستی و پوشاک بوده و نیز شرایط لازم برای آشنا شدن مردم با انواع لباس‌های ایرانی ـ اسلامی و خرید با قیمت مناسب را فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha