استمرار اجرای طرح عفاف‌ و حجاب در ناوگان حمل و نقل شهری شیراز
کد خبر: 4152604
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

استمرار اجرای طرح عفاف‌ و حجاب در ناوگان حمل و نقل شهری شیراز

مراسم استمرار اجرای طرح عفاف و حجاب در ناوگان حمل و نقل مسافری شهرداری شیراز با حضور جمعی از مسئولان در این کلان‌شهر برگزار شد.

مراسم استمرار اجرای طرح عفاف و حجاب در ناوگان حمل‌ و نقل شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم استمرار اجرای طرح عفاف و حجاب در ناوگان حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز با حضور جمعی از مسئولان در توقفگاه اتوبوس احمدی نو امروز، 13 تیرماه در شیراز برگزار شد.

ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر در این مراسم با تقدیر از عملکرد شهرداری شیراز در مقوله عفاف و حجاب اظهار کرد: جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، بنیاد خانواده را هدف قرار داده تا با ترویج بی‌حجابی، مادران شیعی و ایرانی نتوانند فرزندان سالم و صالح تربیت کنند.

وی با تصریح بر تربیت صالح از دامان مادران افزود: از دامان همین مادران بوده که فرزندان این مرزوبوم توانسته‌اند با رشادت در عرصه‌های مختلف پیکار دشمنان علیه انقلاب اسلامی نظیر هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کنند.

محمد رنجبر، معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس نیز با بیان اینکه شهرداری شیراز همیشه خط مقدم مسائل فرهنگی در سطح استان بوده است، از اقدامات هوشمندانه و خلاقیت سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر در موضوع استمرار طرح عفاف و حجاب تقدیر کرد.

وی با تقدیر از حوزه مقاومت‌ بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز بیان کرد: این حوزه با همدلی لازم با معاونت‌ها و مجموعه‌های مختلف در راستای حفظ دستاوردهای نظام اهتمام جدی داشته است.

پیمان باباخانی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز نیز درخصوص مقوله حجاب و عفاف به‌عنوان تکلیفی شرعی تصریح کرد: ما به‌عنوان خادمین شهر شیراز، این طرح را در تمامی موارد از خدمات حمل‌ونقل عمومی نظیر پایانه‌ها، پایانه‌های درون شهری، پایانه‌های برون‌شهری و جایگاه‌های سوخت خدمات ارائه می‌دهیم. تمام شهروندان ما در هر گوشه شهر، نمایی از طرح عفاف و حجاب را مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha