برنامه‌های روز عفاف و حجاب در کازرون اعلام شد
کد خبر: 4154676
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

برنامه‌های روز عفاف و حجاب در کازرون اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه در هفته حجاب و عفاف خبر داد و گفت: همزمان با روز عفاف و حجاب رژه مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب عصر امروز در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه شهرستان کازرون امروز، ۲۱ تیر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ۳۰ عنوان برنامه در شهرستان کازرون و بخش‌های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با روز عفاف و حجاب رژه مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در شهرستان کازرون از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چهارشنبه، ۲۱ تیرماه جاری در شهدای گمنام، خیابان قدمگاه به طرف پارک مردانی برگزار می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با اشاره به جایگاه و اهمیت حجاب و عفاف، اضافه کرد: در دفاع از حجاب زنان و دختران پاکدامن باید علمدار باشند و ضمن گرامیداشت این مناسبت باید نسبت به اصلاح وضعیت موجود جامعه مطالبه‌گری جدی صورت گیرد و به همین منظور برنامه‌های مختلقی در سطح شهرستان کازرون و بخش‌های مربوط برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت زنان در ادوار مختلف تاریخ علی الخصوص در انقلاب اسلامی و کمک در جبهه دفاع مقدس بیانگر نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری زنان در این مرز و بوم است، تاکید کرد: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و همزمان با روز مباهله تجمع با شکوه بانوان شهرستان کازرون در مرکز اصلی شهر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهر را برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha