آغاز به‌کار نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب در شیراز
کد خبر: 4154039
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

آغاز به‌کار نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب در شیراز

نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب شیراز در مجتمع فرهنگی شلمچه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیة الله(عج) از امروز کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب در شیراز آغاز به کار کردبه گزارش ایکنا از فارس، آیین افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب، امروز، ۱۹ تیر با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمد بن‌ موسی(ع) سپاه فجر فارس و مسئولان استانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مجتمع فرهنگی شلمچه شهر شیراز برگزار شد.

مجید علی‌پور، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمد بن‌ موسی(ع) در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب اولین نمایشگاه تولیدات پوشاک ایرانی اسلامی با استفاده از ظرفیت ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با برپایی ۶ غرفه از کارگاه‌های اشتغال تحت حمایت قرارگاه احمدبن موسی(ع) شیراز از امروز کار خودش را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مجتمع فرهنگی شلمچه واقع در بلوار کریم خان زند روبروی خیابان خیام شیراز پذیرای خانواده‌های ایرانی است و در صورت عدم موجود بودن مدل لباس دلخواه بانوان، سفارش تولید توسط غرفه‌دار اخذ می‌شود.

علی‌پور هدف از ایجاد کارگاه‌های اشغال‌زایی را در کنار درآمد و ایجاد شغل، طراحی مد و لباس مطابق با پوشش ایرانی و اسلامی عنوان کرد و افزود: به دلیل کمیابی پوشاک بانوان متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، خانواده‌ها در این موضوع دچار مشکل بودند بنابراین با حمایت سپاه این کارگاه‌های اشتغال‌زایی ایجاد شد تا با هزینه مناسب‌تر نسبت به بازار و با عرضه مستقیم محصولات، لباس با طراحی زیبا مناسب در شأن بانوان ایرانی برای خانواده‌ها تولید و ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به اینکه در این نمایشگاه پوشاک، بهترین طراحی، پارچه و دوخت در محصولات به کارگیری شده است، گفت: در سال گذشته ۱۳۰ کارگاه اشتغال در استان فارس تجهیز و راه اندازی شده است که اکثر آن‌ها تولیدی پوشاک با رویکرد تولید محصولات ایرانی اسلامی هستند.

جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز با اشاره به اینکه در برنامه است که بتوانیم مکان دائمی ایجاد کنیم که محصولات عرضه شود که برای این کارگاه‌ها خوب است و زنانی هستند که بد سرپرست هستند که ایجاد اشتغال هم است رونق تولید و زمینه‌ای برای خانواده‌ها که پوشاک با کیفیت همراه با قیمت مناسب بهره‌مند شوند.

وی یکی از دغدغه‌های فعالان تولید پوشاک ایرانی اسلامی در شهر شیراز را نبود مکان ثابت عرضه محصولات دانست و گفت: با همکاری و حمایت مسئولان شهر شیراز و متولیان امر تولید پوشاک برای ایجاد فضای عرضه دائمی پوشاک ایرانی اسلامی امیدواریم دغدغه خانواده‌های شیرازی در این راستا مرتفع شود. 

علی‌پور در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سپاه با ارائه تسهیلات و مشاوره تخصصی در حال حمایت از کارگاه‌های اشتغال زایی علی الخصوص در حوزه پوشاک ایرانی اسلامی است لذا می‌طلبد مسئولان شهری نیز به این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha