حزب الله: پیام حج امام خامنه‌ای فراخوان بسیج امت در برابر رژیم صهیونیستی بود
کد خبر: 4153712
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

حزب الله: پیام حج امام خامنه‌ای فراخوان بسیج امت در برابر رژیم صهیونیستی بود

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان پیام حج رهبر معظم انقلاب را فراخوانی برای گردهمایی و بسیج امت در برابر رژیم صهیونیستی و نقشه‌های فتنه انگیز آن توصیف کرد.

حزب الله: پیام حج امام خامنه‌ای فراخوان بسیج امت در برابر رژیم صهیونیستی بود/اماده

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ علی دعموش، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان دیروز، 17 تیر طی نطقی توافق ایران و عربستان را در ایجاد وحدت بین کشورهای اسلامی تأثیرگذار توصیف کرد.

وی تأکید کرد: ما به دنبال توافق ایران و عربستان و بازتاب مثبت آن بر اوضاع و روابط بین کشورها و ملت‌های منطقه به ایجاد نزدیکی و اهداف وحدت‌طلبانه خود نزدیک‌تر شده‌ایم.

شیخ دعموش گفت: لازم است در این مرحله از این فضاهای مثبت و تغییرات منطقه‌ای و بین‌المللی به نفع محور مقاومت حداکثر استفاده را ببریم و وحدت بین کشورهای مسلمان و ملت‌های مسلمان را با همه واژگان و معانی آن تجسم بخشیم، زیرا تجسم واقعی آن در این مرحله واقع بینانه‌تر از مراحل قبلی شده است.

این مقام حزب الله تاکید کرد: تاکید امام سید علی خامنه‌ای در پیام اخیر خود به حجاج بیت الله الحرام بر لزوم همبستگی در برابر دشمنان مشترک، فراخوانی برای گردهمایی و بسیج امت با همه کشورها، دولت‌ها، ملت‌ها و نیروهای فعال آن در برابر رژیم صهیونیستی و نقشه‌های فتنه انگیز آن بوده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز در بدترین وضعیت خود قرار دارد، گفت: بحران‌ها و نگرانی‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی اسرائیل موجب فروپاشی آنچه قدرت بازدارندگی خود خوانده بود، شده است.

شیخ دعموش گفت: حمله به جنین با هدف سرکوب مقاومت و زیرساخت‌های نظامی این شهر و نابودی نیروهای مقاومت و تلاش برای ترسیم معادلات جدیدی بود، اما محاسبات اسرائیل بار دیگر اشتباه از آب درآمد و هیچ کدام از اهداف آشکار دشمن محقق نشد.

این مقام حزب الله با بیان اینکه دشمن قادر به سرکوب مقاومت و ریشه‌کن کردن نیروهای مقاومت در جنین نشد، گفت: جامعه صهیونیستی با روشن شدن اینکه وضعیت مقاومت در جنین و کرانه باختری به دنبال این عملیات رشد بیش‌تری هم داشته است، متوجه خدعه و نیرنگ نتانیاهو می‌شوند؛ از همین رو ما تأکید می‌کنیم که شکست‌های مکرر اسرائیل هرگز متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha