گردهمایی خانوادگی زیست عفیفانه در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4153893
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

گردهمایی خانوادگی زیست عفیفانه در ارومیه برگزار می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از برگزاری گردهمایی بزرگ خانوادگی زیست عفیفانه در ۲۱ تیرماه در ارومیه خبرداد.

عفاف و حجاببه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای عفاف و حجاب استان اظهار کرد: امسال در هفته عفاف و حجاب برنامه‌ها و مراسم مختلفی در سراسر استان اجرا خواهد شد که مهمترین این برنامه‌ها گردهمایی بزرگ خانوادگی زیست عفیفانه در 21 تیرماه هم‌زمان با روز ملی عفاف و حجاب در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر رعایت عفاف و حجاب افزود: فعالیت برخی تورهای گردشگری به خاطر عدم توجه به حجاب قابل قبول نیست و باید ساماندهی شود.

ابراهیمی ادامه داد: اوقاف و امور خیریه نیز در بقاع متبرکه به مقوله حجاب و عفاف بپردازد و برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیز کرسی‌های آزاداندیشی در کلاس‌های تابستانی دانشگاه‌ها پیرامون موضوع حجاب برگزار شود.

وی  با اشاره به  استقبال چشمگیر اقشار مختلف مردم استان از نمایشگاه گوهرشاد بر رفع نواقص و تقویت نقاط ضعف این نمایشگاه  در سالهای آتی تاکید کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: شعار محوری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب ، «پای خانواده ایستاده‌ایم» است.

افشار کبیری افزود: تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، بیان واقعه گوهرشاد در نماز جماعات، تجلیل از دختران محجبه، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری اجتماع مردمی عفاف و حجاب، تبیین عفاف و حجاب در تلویزیون های شهری و همچنین همایش چادرهای آسمانی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است.

 

انتهای پیام
captcha