آزادگان در تبیین خاطرات برای نسل جدید رسالت دارند
کد خبر: 4162970
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

آزادگان در تبیین خاطرات برای نسل جدید رسالت دارند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: آزادگان با سربلندی و به صورت اعجازانگیزی شرایط سخت و دشوار اسارت را پشت سر گذاشتند و اکنون رسالت بیان خاطرات به صورت هنرمندانه برای نسل جدید را بر عهده دارند.

تجلیل از آزادگان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز ۲۵ مردادماه در آیین تجلیل از آزادگان شاغل در استانداری گفت: آزادگان با سربلندی و به صورت اعجازانگیزی  شرایط سخت و دشوار اسارت را پشت سر گذاشتند و اکنون رسالت بیان خاطرات به صورت هنرمندانه برای نسل جدید را بر عهده دارند تا بدانند امنیت کشور به سادگی حاصل نشده است.

حیدری افزود: آزادگان درس آزادگی و ایستادگی را آموختند و برای جوانان الگو هستند. انقلاب ما را از ذلت نجات داد لذا دشمن با بسیج تمام رسانه‌ها و فضاسازی نمی‌خواهد بگذارد پیام و حقیقت انقلاب به گوش جهان برسد.

اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این جلسه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی، گفت: تفاهم‌نامه هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی منعقد شده که ایثارگران می‌توانند به صورت رایگان مهارت‌های لازم در جهت کسب مهارت برای ایجاد اشتغال پایدار را کسب کنند.

وی افزود: در راستای گرامیداشت ۲۶ مرداد همایش «الماس‌های درخشان» فردا در سالن اجتماعات ایثار بنیاد شهید استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha