مراسم سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4162993
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

مراسم سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سنندج برگزار می‌شود

فرماندار سنندج گفت: مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در روز پنج‌شنبه ۲۶ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در جوار یادمان شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نشست برنامه‌ریزی سالروز ورود آزادگان در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج امروز، 25 مرداد در نشست برنامه‌ریزی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان را از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی بر شمرد و گفت: آزادگان در جبهه حق علیه باطل دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

وی افزود: تکریم از این عزیزان را وظیفه‌ همه‌ جامعه ذکر کرد و افزود: آزادگان نماد استقامت، ایثار و پایمردی به ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با وجود سختی‌های دوران اسارت بر ارزش‌های انقلاب اسلامی پافشاری کردند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه آزادگان گوهرهای گرانبهای بازمانده از گنجینه‌ی ارزشمند دروان دفاع مقدس هستند، تأکید کرد: جا دارد دستگاه‌های فرهنگی خاطرات آزادگان سرافراز را برای ماندگاری در تاریخ و انتقال به نسل‌های جدید در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری ثبت و ارائه کنند.

وی با تأکید بر تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، بیان کرد: ضمن اینکه تجلیل از ایثارگران مختص ایام خاص و مناسبتی نباشد و همه دستگاه‌ها به این مهم باید بپردازند که در ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان شاغل و بازنشسته دستگاه خود تجلیل به عمل بیاورند.

عسکری با تأکید به ادارات و شهرداری سنندج برای فضاسازی در این روز در سطح شهر، یادآور شد: مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در روز پنج‌شنبه ۲۶ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در جوار یادمان شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha