پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است
کد خبر: 4165174
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است

سردار علی محمد اکبری با بیان اینکه پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است، اظهار کرد: کسانی که علم فضای مجازی دارند در هوش مصنوعی ورود پیدا کرده و در این زمینه به مردم کمک کنند. 

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری،سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) عصر روز گذشته، چهارم شهریورماه در اختتامیه پنجمین رویداد تولیدات فضای مجازی بسیج گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال یک کار جهادی است که با سبک و سیاق دوران دفاع مقدس مطابقت دارد و با توجه به اینکه در دوران دفاع مقدس عملیات‌ها با نام مبارک ائمه اطهار(ع) رمزگذاری می‌شد این رویداد نیز با همین رمز به یاد حضرت رقیه(س) آغاز شد. 

اکبری ادامه داد: در این رویداد تیم‌های چهار یا پنج نفره با موضوع محرمانه در ۴۸ ساعت وارد رقابت سالم شدند، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز همین‌گونه بود و همه فرماندهان به‌صورت تیمی و گروهی بسیاری از عملیات‌ها را با موفقیت به پایان می‌رساندند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی یک نیاز است منتها باید به درستی از این فضا استفاده کرد، افزود: فضای مجازی نیازمند تولید محتوا است و هر کسی در این فضا تولیدات داشته باشد، کار جهادی انجام داده است. 

وی در ادامه با اشاره به افرادی که در دوران فضای مجازی متولد شده‌اند، تصریح کرد: این افراد نسبت به دهه‌هایی که چنین علمی وجود نداشت پیشرفت بهتری در تولید محتوا دارند. تسلط آنها بر فضای مجازی بیشتر است و انتظار می‌رود تولید محتوای خوبی برای این فضا داشته باشند. 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است، عنوان کرد: کسانی که علم فضای مجازی دارند در هوش مصنوعی ورود پیدا کرده و در این زمینه به مردم کمک کنند. 

اکبری در پایان گفت: در سال‌های گذشته ۹۵ درصد از تولیدات فضای مجازی کشور  به دست دشمن بود اما با ورود هم وطنان و تلاش‌هایی که کردند بخشی از آن فضا را از دست دشمن گرفته‌اند، اکنون خودمان سازنده تولیدات فضای مجازی هستیم و در صورتی که نواقصی وجود داشته باشد با همکاری هم باید مرتفع کنیم. 

دولت برای رفع مشکلات کمر همت بسته است

در ادامه غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید تولیدات فضای مجازی برای جامعه کارایی داشته و برای تمامی اقشار جامعه قابل بهره‌برداری باشد، اظهار کرد: این تولیدات باید از جذابیت کافی برخوردار باشد به طوری‌که قشر خاکستری را مورد توجه قرار دهد.

حیدری بیان کرد: قطعاً امسال دشمنان با توجه به انتخابات برنامه‌ریزی‌های زیادی با استفاده از فضای ماهواره‌ای، مجازی و اینترنتی انجام داده‌اند تا جامعه اسلامی را ملتهب کنند و باید تلاش خودمان را به کارگیریم و آمادگی خود را چند برابر کنیم تا غافلگیر نشویم و نباید اجازه دهیم دشمن در ما نفوذ کند. 

وی گفت: امروز در مقابل انقلاب، دشمن در فضای مجازی و اینترنت از همه ابزار خودش استفاده می‌کند تا صدای رسای انقلاب به دست آزاده‌خواهان عالم نرسد. 

استاندار چهارمحال و بختیاری به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکات جوانان نخبه و تأثيرگذار رتبه اول منطقه را دارد و جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه سلول‌های بنیادین است. همچنین از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که جزو ۱٠ کشور تولیدکننده واکسن کرونا هستیم. 

حیدری با اشاره به پیشرفت تولیدات فولاد در دنیا، تصریح کرد: ایران اسلامی جزو ۱٠ کشور تولیدکننده فولاد در دنیا است و همچنین جزو پنج قدرت پهبادی جهان بوده که در حال حاضر خیلی از کشورها در نوبت خرید پهباد از ایران هستند. 

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دغدغه دشمن در بیست سال گذشته این بود که چگونه جمهوری اسلامی را ساقط کند اما اکنون دنبال ساقط کردن پهبادهای جمهوری اسلامی ایران است. 

وی بیان کرد: این دولت کمر همت بسته و بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌سازد و در مدت کوتاه در حوزه دیپلماسی جایگاه بالایی کسب کرده است و با بسیاری از کشورها به‌صورت عزتمندانه ارتباط برقرار می‌کند. تنها دولتی که از  بانک مرکزی پولی قرض نگرفته است و تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات را حل کند. 

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همه تلاش دشمن این است که ناامیدی و مأیوس شدن را در قالب جنگ رسانه‌ای در بین جوانان گسترش دهد و کاملاً آنها را از انقلاب ناامید کند.

حیدری گفت: امروز ظرفیت نیروهای انقلابی و متعهد باید پای کار آید تا از انقلاب دفاع کنند پس امروز وقت در خانه نشستن نیست باید همه برای امیدآفرینی پای کار بیایند.

انتهای پیام
captcha