تسهیل سفر زائران با اپلیکیشن «همیار اربعین»
کد خبر: 4166378
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

تسهیل سفر زائران با اپلیکیشن «همیار اربعین»

«همیار اربعین» اپلیکیشن موبایلی است که سفر بدون دغدغه برای زائران اربعین حسینی را فراهم می‌کند و دارای امکانات جالبی است که امکان دسترسی آفلاین و آنلاین دارد.

تسهیل سفر زائران با اپلیکیشن «همیار اربعین»به گزارش ایکنا؛ اپلیکیشن موبایلی «همیار اربعین» که از سوی سازمان حج و زیارت برای تسهیل سفر زائران اربعین تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته است، اطلاعات مورد نیاز زائر، ثبت و پیگیری امور گمشدگان، نمایش نقشه آنلاین و آفلاین، موقعیت موکب‌ها و مراکز درمانی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در واقع اگر برای پیاده‌روی اربعین نیاز به کمک دارید، اگر در مسیر یک همسفر و راهنمای کاربلد نیاز دارید، اگر برای مدیریت سفر به یک دستیار نیاز دارید و اگر نگران گم شدن خود یا همراهانتان در مسیر هستید، همیار اربعین می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا بدون دغدغه به سفر زیارت اربعین بروید.

یکی از نکات مهم نصب این اپلیکیشن این است که برای دسترسی به «همیار اربعین» باید ابتدا در سامانه سماح ثبت‌نام کنید.

امور گمشدگان و پیداشدگان

یکی از بخش‌های مفید نرم‌افزار همیار اربعین مربوط به امور گمشدگان است که امکان ثبت افراد گم‌شده و اشیای گم‌شده در آن وجود دارد و بعد از ثبت آن و تأیید توسط پایگاه گمشدگان، سایر زائران امکان کمک‌رسانی در پیدا کردن گمشدگان را دارند. البته همسفر‌های اربعین نیز می‌توانند از طریق این بخش همدیگر را پیدا کنند.

تسهیل سفر زائران با اپلیکیشن «همیار اربعین»

نقشه عراق و موقعیت اماکن مقدسه

نقشه عراق و موقعیت اماکن مقدسه به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس کاربران است، همچنین موقعیت موکب‌ها، عمودها، مراکز درمانی، اماکن زیارتی، سرویس‌های بهداشتی، مراکز مهم و مورد نیاز زائرین و مشاهده خدمات موکب‌ها بخش دیگری از قابلیت‌های ارائه شده در بخش اماکن این اپلیکیشن است.

تسهیل سفر زائران با اپلیکیشن «همیار اربعین»

در این اپلیکیشن علاوه بر امکانات کمک‌رسانی به زائران، فضای بسیار مناسبی برای تعاملات فرهنگی و رسانه‌ای نیز در نظر گرفته شده است، همچنین مسابقه‌ای معنوی با عنوان ثبت لحظه‌ها هم تدارک دیده شده است و کاربران می‌توانند با گرفتن یک عکس، ضمن ثبت یک لحظه ناب، آن را با زائران عضو در اپلیکیشن به اشتراک بگذارند.

اخبار اربعینی

یکی از بخش‌های اپلیکیشن همیار اربعین، اطلاع‌رسانی است؛ با توجه به گرمای هوا و محدودیت‌های احتمالی تردد به علت ازدحام جمعیت، امکان مشاهده لحظه‌ای اخبار، اطلاعیه‌ها، دستورالعمل، راهنمایی‌ها به صورت اخبار فوری و معمولی در این اپلیکیشن فراهم شده است.

تسهیل سفر زائران با اپلیکیشن «همیار اربعین»

راهنمای اماکن، تلفن‌های ضروری، موکب‌ها، همسفر، لحظه‌ها و جوایز، رسانه اربعین، اعمال و ادعیه، گزارش‌های مردمی، قبله‌نما، پیامک رایگان، نقشه و چک لیست سفر از بخش‌های دیگر این اپلیکیشن است.

تسهیل سفر زائران با اپلیکیشن «همیار اربعین»

 

دانلود و نصب نسخه اندرویدی «همیار اربعین»

دانلود و نصب نسخه ios «همیار اربعین»

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۶
0
0
عالیه. خدا قوت
captcha