تشکر دبیرکل نُجَباء از موکب‌داران و نیروهای حافظ امنیت عراق
کد خبر: 4167011
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

تشکر دبیرکل نُجَباء از موکب‌داران و نیروهای حافظ امنیت عراق

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، از موکب‌داران و نیروهای حافظ امنیت عراق به‌ویژه رزمندگان الحشدالشعبی برای خدمت به انبوه زائران سیدالشهداء(ع) از جنوب تا شمال این کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه نجبا، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، از موکب‌داران و نیروهای حافظ امنیت عراق به‌ویژه رزمندگان الحشدالشعبی برای خدمت به انبوه زائران سیدالشهداء(ع) از جنوب تا شمال این کشور قدردانی کرد.

وی، برگزاری این همایش عظیم و حرکت میلیون‌ها دلداده به‌سوی کربلا را پدیده‌ای بی‌نظیر در کل جهان توصیف کرد و خطاب به امام حسین (ع) افزود: مولای من! آنچه شاهدیم، نتیجه فداکاری بزرگ شما در راه اسلام است که به جهانیان ثابت کرد در جدال خون و شمشیر، کدامیک پیروز حقیقی است.

دبیرکل جنبش نجباء ادامه داد: اکنون اهل ایمان در خیزش لبیک‌گویی به انقلاب سالار شهیدان، قیام علیه ظلم و انحراف را به‌مثابه یک واجب مقدس برمی‌شمارند و ادای این تکلیف واجب را در مقابله با فسادگستری اشغالگران آمریکایی و کفار غربی در جوامع مسلمان می‌دانند.

انتهای پیام
captcha