اعلام زمان داوری آثار ارسالی به مسابقات امام علی(ع)
کد خبر: 4167647
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

اعلام زمان داوری آثار ارسالی به مسابقات امام علی(ع)

داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی در بخش رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل هفدهمین دوره مسابقات امام علی(ع) از 21 شهریورماه تا 6 مهرماه انجام می‌شود.

هفدهمین دوره مسابقات امام علی(ع)

به گزارش ایکنا، داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل هفدهمین دوره مسابقات امام علی(ع) طی بازه زمانی سه‌شنبه، 21 شهریورماه تا پنجشنبه، ششم مهرماه به صورت غیر حضوری در بخش‌های تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا انجام می‌شود.

قاریان و مرتلان شرکت‌کننده در تمامی گروه‌های سنی در بازه زمانی مشخص شده، باید نسبت به تکمیل فرایند نام‌نویسی و فایل ارسالی قرائت تحقیق و ترتیل خود اقدام می‌کردند و در آزمون غیر حضوری ترجمه قرآن که به صورت برخط ششم مهرماه در دو گروه بانوان و آقایان بالا و پایین 18 سال و براساس ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

اسامی افراد راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی طی بازه زمانی 9 مهرماه اعلام خواهد شد و سپس داوری آثار برگزیده به صورت حضوری انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان مرحله نهایی مشخص می‌شود.

رقابت‌های مرحله نهایی رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل به صورت برخط در تاریخ‌های تعیین شده از سوی دبیرخانه این دوره از مسابقات انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، نتایج داوری و اسامی منتخبان رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حائزین دریافت جوایز حد نصاب 19 آبان‌ماه اعلام می‌شود. همچنین امتیاز نهایی برای انتخاب رتبه‌ها در این دو رشته از مجموع 30 درصد امتیاز کسب شده در مرحله نیمه نهایی و 70 درصد امتیاز کسب شده در مرحله نهایی تعیین می‌شود.

انتهای پیام
captcha