برگزاری مرحله نیمه‌نهایی رقابت قاریان و مُرتّلان مسابقات امام علی(ع) + عکس
کد خبر: 4172540
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
در بخش بانوان انجام می‌شود

برگزاری مرحله نیمه‌نهایی رقابت قاریان و مُرتّلان مسابقات امام علی(ع) + عکس

مرحله نیمه‌نهایی رقابت رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل از 10 مهر به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

هفدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل هفدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در دو گروه سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال از امروز، 10 مهرماه در بخش بانوان در فرهنگسرای قرآن درحال برگزاری است.


بیشتر بخوانید: 


بنابر اعلام دبیرخانه ستاد برگزاری این دوره از مسابقات، این رقابت‌ها به صورت غیر حضوری و با حضور داوران و طی بازه زمانی چهار روزه در سالن هدی فرهنگسرا برگزار می‌شود. این داوری با قضاوت ایمان صحاف، پرنیان عصابخش، حوریه عقبایی، رضوان جلالی، زهره مقدسی، زینب نجفی، سمانه کوچکی، محبوبه کاتب، مرجان نیاورانی و مریم منصوریان‌‌فر انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، در این مرحله ۲۳۵ نفر از بانوان که در مرحله مقدماتی حائز حد نصاب لازم شدند به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند. در مرحله نیمه نهایی آثار برگزیده از مرحله مقدماتی با حضور داوران به صورت حضوری در بخش‌های تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا داوری شده و براساس نمرات کسب شده نفرات مجاز برای حضور در مرحله نهایی مسابقات تعیین شدند.

در مرحله نیمه‌نهایی پس از داوری هر تلاوت طبق جدول زمانبدی اعلام شده، امتیازات هر یک از متسابقان از طریق پیامک اعلام می‌شود و سپس شرکت‌کنندگان پس از ارسال پیامک، 30 دقیقه فرصت دارند تا تقاضای تجدید نظر خود را از طریق پیامک به همان سرشماره ارسال کنند.

همچنین در این دوره برای تمامی رشته‌ها بخش آشنایی با ترجمه قرآن نیز در نظر گرفته شده که آزمون آن پنجشنبه، ششم مهرماه به صورت سیستمی برگزار شد.

مرحله نیمه نهایی بخش آقایان نیز هفته آینده برگزار خواهد شد، که جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha