احیای دو باب منزل مسکونی وقفی در میاندوآب
کد خبر: 4178225
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

احیای دو باب منزل مسکونی وقفی در میاندوآب

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب از احیای دو باب منزل مسکونی وقفی با نیت ازدواج جوانان، کمک به نیازمندان و خیرات مبرات خبر داد.

وقفمیثم جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد با وراث مرحومه گوهر سلیمان‌پور، یکی از واقفان خیراندیش شهرستان دو باب منزل مسکونی با نیت ازدواج جوانان، کمک به نیازمندان و خیرات مبرات تحویل اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب شد.

وی افزود: ارزش ریالی این دو منزل مسکونی سه میلیارد تومان بوده که بدون ارجاع موضوع به محاکم قضایی، موقوفه مدنظر به وقفیت برگشت و اجرای نیت شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب ادامه داد: امروزه نیاز است که در نیات واقفان به روز شده و با هدف حل مشکلات جوانان اعم از اشتغال و ازدواج آنها انجام شود و وقف این دو منزل مسکونی با نیت ازدواج جوانان از جمله این موقوفات است.

وی تصریح کرد: امروزه همچنین سازمان اوقاف و امور خیریه چند مسئولیت سنگین مانند حفاظت و حراست دقیق از موقوفات موجود، احیای موقوفات غصب شده توسط اشخاص، تشویق مردم به وقف بخشی از اموال، قدردانی از واقفان و معرفی آنان به جامعه و تبیین اهمیت و جایگاه والای وقف برای فرهنگ‌سازی در جامعه را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام
captcha