کرمان نیازمند خدمات بیشتری در حوزه قضایی است
کد خبر: 4179115
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱
محسنی‌ اژه‌ای:

کرمان نیازمند خدمات بیشتری در حوزه قضایی است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه کرمان نیازمند خدمات بیشتری در حوزه قضایی، ثبتی و پزشکی قانونی است، گفت: امیدواریم بتوانیم در حوزه تولیدات داخلی و صادرات غیرنفتی بتوانیم در راستای رفع موانع کسب و کار در جهت جهش تولید کمک کنیم.

سفر رییس دستگاه قضا به کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای، رئیس قوه‌ قضاییه صبح امروز، ۱۰ آبان‌ماه در بدو ورود به کرمان با گرامیداشت یاد شهدای کرمان به‌ویژه شهید سلیمانی، گفت: وظیفه خود دانستم به این استان پر ظرفیت سفر کنم و در حد توان بتوانیم خدمت بهتری به مردم این استان ارائه دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کرمان، افزود: استان کرمان در رتبه اول صادرات غیرنفتی قرار دارد و این چیزی است که امروز بسیار نیازمند به آن هستیم. در این استان با توجه به ظرفیت‌های خدادادی به‌ویژه در حوزه کشاورزی و معادن، می‌توان بسیار بیشتر، از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و قوه‌قضاییه در بعضی از این امور می‌تواند به‌صورت مستقیم خدمت‌رسانی کند و برخی از امور نیز با کمک دولت و مجلس پیش می‌رود.

رئیس قوه‌ قضاییه اظهار کرد: استان کرمان از نظر وسعت پهناورترین استان کشور و نیازمند خدمات بیشتری در حوزه قضایی، ثبتی و پزشکی قانونی است و براساس گزارش‌های موجود در این سه حوزه باید اقدامات بزرگتری داشته باشیم. لذا همه مدیران عالی قوه‌قضاییه به شهرستان‌های استان سرکشی دارند تا مشکلات مردم شناسایی شود و امیدواریم بتوانیم در حوزه تولیدات داخلی و صادرات غیرنفتی در راستای رفع موانع کسب و کار در جهت جهش تولید خدمت بهتری ارائه دهیم.
خبرنگار عطیه باقری چاروک

انتهای پیام
captcha