ادای احترام رئیس دستگاه قضا به مقام شامخ شهدا در کرمان
کد خبر: 4179399
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

ادای احترام رئیس دستگاه قضا به مقام شامخ شهدا در کرمان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

ادای احترام رئیس دستگاه قضا به مقام شامخ شهدا در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه رئیس قضاییه عصر روز گذشته چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه و در جریان سفر استانی به کرمان، با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید محمدحسین یوسف‌الهی و شهید حسین پورجعفری، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

رئیس دستگاه در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، در جمع دانش‌آموزان بسیجی یکی از دبیرستان‌های کرمان حضور یافت و برای دقایقی به گفت‌وگوی صمیمانه با آنها پرداخت و در ادامه، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان حضور یک ساعته خود در گلزار شهدای کرمان، نماز مغرب و عشا را در این مکان و به همراه دیگر زائران و دانش‌آموزان گلزار شهدای کرمان اقامه کرد.

انتهای پیام
captcha