وظایف جامعه قرآنی در تبیین طوفان‌ الاقصی + فیلم
کد خبر: 4179875
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
نشست طوفان‌الاقصی / ۳

وظایف جامعه قرآنی در تبیین طوفان‌ الاقصی + فیلم

قائم‌مقام رئیس نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به راهبرد نظام جمهوری اسلامی در زمینه ورود به مسئله اسرائیل، گفت:‌ با توجه به فراهم نبودن امکان حضور فیزیکی در منطقه، جامعه قرآنی می‌تواند از تریبون‌هایی که در اختیار دارد برای تبیین مقاومت اقدام کند.

به گزارش ایکنا، نشست «لبیک جامعه قرآنی به ندای قدس» طی روزهای گذشته به میزبانی ایکنا و با حضور جامعه قرآنی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در بخشی از این نشست، علی سرابی، قائم‌مقام رئیس نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری از طریق ارتباط تصویری با این نشست به بیان نکاتی پرداخت و گفت:‌ جامعه قرآنی به عنوان یک جامعه ارزشی و یک گروه مرجع در سطح جامعه که مورد توجه عموم مردم می‌باشد، لازم است که در چنین موضوعاتی به موقع اعلام موضع کند.

وی افزود: اگر امروز بنا بر راهبردی که نظام اسلامی اتخاذ کرده امکان حضور مستقیم و مقابله با اسرائیل فراهم نیست، می‌توانیم به صورت کمک مالی، حمایت معنوی، برگزاری محافل و جلسات دعا برای نصرت و پیروزی فلسطین اقدام کنیم. جامعه قرآنی که یک جامعه تریبون‌دار است می‌تواند از این تریبون برای تبیین مقاومت و عملیات طوفان‌الاقصی فعالیت کند.

انتهای پیام
captcha