تدوین تاریخ شفاهی فعالیت کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4182348
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

تدوین تاریخ شفاهی فعالیت کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: با اجرای طرح «خاطره‌بازی بچه‌های مسجد»، تاریخ شفاهی فعالیت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان تدوین می‌شود.

فعالیت کانون های مساجد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: با اجرای طرح «خاطره‌بازی بچه‌های مسجد»، تاریخ شفاهی فعالیت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان تدوین می‌شود.

وی افزود: به همت مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و تهیه کلیپ از فعالیت‌های انجام شده در زمان فعالیت اعضا، گوشه‌ای از تاریخ شفاهی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قاب تصویر قرار خواهد گرفت.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر لزوم جریان‌سازی فرهنگی در مساجد افزود: هویت‌بخشی، شبکه‌سازی و شناساندن بچه‌های مساجد فعال که بتوانند در تمامی عرصه‌ها برای آینده نوجوانان و جوانان  انقلاب اسلامی جریان‌سازی کنند، از اهداف اجرای این طرح است.

حجت‌پناه تصریح کرد: چگونگی آشنایی با کانون و نحوه عضویت، مدت زمان عضویت، میزان فعالیت در کانون، برنامه‌های مهم اجرایی کانون در زمان عضویت، سهم کانون فرهنگی هنری مسجد در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، دیدگاه‌ها و نظر‌ها در مورد فعالیت‌های کانون‌های مساجد و میزان تأثیر آن‌ها در فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد از جمله موضوعات و پرسش‌هایی است که در این طرح به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha