راهیابی ۲ نماینده چهارمحال‌وبختیاری به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن
کد خبر: 4187392
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

راهیابی ۲ نماینده چهارمحال‌وبختیاری به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن

اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی رشته‌های معارفی در چهل‌‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد و ۲ نماینده از چهارمحال‌وبختیاری به این مرحله راه یافتند.

مسابقات سراسری قرآن کریم

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: از چهارمحال و بختیاری «غلامحسین فاتحی» و «منصوره رضوان قهفرخی» به این مرحله راه یافتند.

وی با ذکر اینکه بخش مقدماتیِ مرحله کشوری این دوره از مسابقات به صورت مصاحبه تخصصی و برخط طی روزهای ۱۱ تا ۱۴ آذرماه با حضور ۳ متسابق از استان برگزار شد، ادامه داد: هر سه این متسابقان در رشته نهج‌البلاغه شرکت داشتند که ۲ نفر به مرحله پایانی که از ۱۸ تا ۲۳ دی‌ماه سال‌جاری به میزبانی شهر قم برگزار خواهد شد، راه یافتند.

مولوی تصریح کرد: مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری در بخش معارفی نیز با حضور ۳۹ شرکت‌کننده در روز ۲۷ مهرماه همزمان با سراسر کشور از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در شهرکرد برگزار شد.

یادآور می‌شود، بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز هفته گذشته در بجنورد برگزار شد که چهار نماینده از استان در رشته‌های دعاخوانی و حفظ کل شرکت داشتند و سجاد براتی توانست حائز مقام سوم این دوره از مسابقات در رشته دعاخوانی شود. 

انتهای پیام
captcha