بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد آغاز شد
کد خبر: 4188582
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد آغاز شد

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» و هدف عمومی‌سازی‌ و مردمی‌سازی قصه با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهدای هلال احمر یزد آغاز شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم»، امروز، 27 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین کودکان و نوجوانان در سالن شهدای هلال احمر یزد آغاز شد.

عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در حاشیه این مراسم گفت: این جشنواره در بخش‌های بین‌الملل، زبان اشاره، قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، مدرن و کلاسیک و با موضوعات قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، نامداران، اراده و پیشرفت، کسب و کارها و آزاد به مدت سه روز برگزار می‌شود و قصه‌گویانی از آرژانتین، هند، آفریقای جنوبی، اسکاتلند، انگلیس، ترکیه، تانزانیا، کنیا، مالزی، اوگاندا، لبنان و فرانسه در این مرحله حضور دارند.

قوامی با اشاره به اعطای جایزه ویژه سردار دلها، شهید سلیمانی برای اولین بار بیان کرد: قصه‌گویان در سه روز متوالی، صبح و عصر در دو سالن مجزا و در دو مرحله اجرای رقابتی، در محل سالن هلال احمر اجرا خواهند داشت.

یادآور می‌شود بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 27 الی 30 آذرماه با شعار «با قصه لبخند بسازیم» و هدف مردمی‌سازی و عمومی‌سازی جریان قصه و قصه‌گویی در روزهای منتهی به شب یلدا و چله زمستان به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha