راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج معرفی شدند
کد خبر: 4192237
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
در چهارمحال‌وبختیاری

راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج معرفی شدند

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود، اعلام شد و از چهارمحال‌وبختیاری چهار نماینده در این مرحله حضور خواهند داشت.

مسابقات قرآن بسیج

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم رئیسی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه اسامی نهایی راه‌یافتگان به مرحله کشوری سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج اعلام شده است، اظهار کرد: از این استان، چهار متسابق موفق شدند با کسب نمرات حدنصاب مرحله نیمه‌نهایی، به مرحله کشوری مسابقات که اوایل بهمن‌ماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می‌شود راه یابند.

وی با اعلام اسامی برگزیدگان ادامه داد: «فاطمه اسدی» در قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال و «فاطمه رئیسی» در قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال به‌عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن بسیج اعزام می‌شوند.

رئیسی ادامه داد: همچنین در رشته حفظ و ترجمه چهل حکمت نهج‌البلاغه «زهرا طاهری» و «محمد سهرابی» از این استان به مرحله نهایی راه یافتند. مرحله نهایی در این رشته‌ها به صورت آزمون کتبی و مجازی است و راه یافتگان باید در آزمون آنلاین که یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

یادآور می‌شود، امسال این دوره از مسابقات قرآن بسیج با یک رکورد بی‌سابقه در تاریخ مسابقات قرآن چهارمحال و بختیاری از حیث آمار شرکت‌کنندگان همراه بود و سه هزار و ۷۰۰ متسابق در این رویداد قرآنی ثبت‌نام و شرکت کردند که در مرحله استانی ۷۰ نفر از برگزیدگان شهرستانی به رقابت پرداختند و ۲۸ متسابق بانو و آقا در رده‌های مختلف سنی از چهارمحال‌وبختیاری به نیمه‌نهایی راه یافتند.

انتهای پیام
captcha