ثبت‌نام جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌ نور تا پایان دی‌ ادامه دارد
کد خبر: 4192467
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹
در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌ نور تا پایان دی‌ ادامه دارد

رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰۰ دانشجو در بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا پایان دی‌ ادامه دارد.

جشنواره قرآن و عترت

محمود خسروی، رئیس دانشگاه پیام‌ نور چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه ثبت‌نام بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور در استان هم‌زمان با سراسر کشور در حال انجام است، اظهار کرد: تا کنون ۱۰۰ دانشجو در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و علاقه‌مندان تا پایان دی‌ماه برای نام‌نویسی در بخش‌ها و رشته‌های مختلف این رویداد قرآنی فرصت دارند.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌ نور در بخش‌های آوایی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآفرینی قرآنی، پژوهشی، ادبی، فناوری و رسانه و هنری برگزار می‌شود.

خسروی با تصریح اینکه دبیرخانه این دوره از مسابقات قرآن در دانشگاه پیام‌نور استان فارس تشکیل شده و به میزبانی شیراز برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش آوایی جشنواره شامل رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل و رشته‌های معارفی نیز شامل معارف و فرازهای نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است.

خسروی با بیان اینکه هر دانشجو می‌تواند در دو بخش این جشنواره شرکت کند، افزود: دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌ نور استان برای ثبت‌نام در این جشنواره به پایگاه اینترنتی http://quranst.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌ نور شهرکرد با تصریح اینکه مرحله دانشگاهی و استانی مسابقات در بخش آوایی بهمن‌ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: برگزیدگان کشوری جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام‌ نور به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

خسروی در پایان گفت: در دوره قبلی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌ نور، پنج دانشجو از استان نمرات حدنصاب را کسب کرده و به مرحله کشوری راه یافتند که توانستند سه عنوان برتر را در رشته‌های حفظ کل و ترجمه و تفسیر قرآن کریم کسب کنند و به مرحله ملی راه یابند.

انتهای پیام
captcha