تمدید زمان ثبت‌نام در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی + ‌فیلم
کد خبر: 4193043
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

تمدید زمان ثبت‌نام در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی + ‌فیلم

ثبت‌نام برای ارسال فایل تصویری به جشنواره تلاوت‌های تقلیدی تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

تمدید زمان ثبت نام در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی + ‌فیلم

به گزارش ایکنا، زمان ثبت‌نام برای حضور در اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌ریزی شده است، تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

زمان اولیه ثبت‌نام برای حضور در این جشنواره دهم تا بیستم دی‌‌ماه و از طریق سامانه quraniran.ir اعلام شده بود. با وجود این تمدید مخاطبان تا پایان دی‌ماه مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه معرفی شده، آمادگی خود برای حضور در این جشنواره را اعلام کنند.

این جشنواره ویژه پسران ۱۲ تا ۱۶ و ۱۷ تا ۲۲ سال است و در مرحله اول از مخاطبان خواسته شده است، فرازی 90 ثانیه‌ای از تلاوت خود را به سبک‌ اساتید مشهور مصری همچون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات انور و ... در سامانه بارگذاری کنند.   

بعد از بررسی فرازهای صوتی از سوی داوران برگزیده، افراد منتخب برای مرحله حضوری دعوت می‌شوند. اجراهای مرحله حضوری نیز در آستان امامزاده صالح(ع) ضبط و طی ماه مبارک رمضان پیش رو از یکی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. 

در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود. همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راهیافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha