انتشار تیزرهای جشنواره تلاوت‌های تقلیدی + فیلم
کد خبر: 4194419
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

انتشار تیزرهای جشنواره تلاوت‌های تقلیدی + فیلم

تیزرهایی از نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی در فضای مجازی و به منظور ترغیب بیشتر نوجوانان و جوانان برای شرکت در جشنواره منتشر شده است.

انتشار تیزرهای جشنواره تلاوت‌های تقلیدی + فیلم

به گزارش ایکنا، اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی تا پایان امسال از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. این جشنواره ویژه پسران ۱۲ تا ۱۶ و ۱۷ تا ۲۲ سال طراحی شده است.

طی روزهای گذشته تیزرهای مختلفی از این جشنواره در فضای مجازی منتشر شده است.

ثبت‌نام برای حضور در این جشنواره از دهم دی‌ماه آغاز شد و تا بیستم این ماه ادامه داشت، در ادامه این مهلت به مدت 10 روز تمدید شد تا متقاضیان این رقابت تا پایان دی‌ماه فرصت ثبت‌نام داشته باشند.

در این جشنواره از متقاضیان در دو رده سنی اعلام شده، خواسته شده است تا فایل‌های صوتی خود را به سامانه در نظر گرفته شده در پایگاه اینترنتی quraniran.ir ارسال کنند. این فایل‌های صوتی یک بار در مرکز امور قرآنی اوقاف مورد پالایش قرار می‌گیرد و افرادی که استانداردهای مد نظر را دریافت کنند، به مرحله حضوری راه می‌یابند. مرحله حضوری نیز در امامزاده صالح(ع) محله تجریش برگزار و ضبط و در ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود، همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راه‌یافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha