توطئه‌های دشمنان در انتخابات از طریق تریبون نماز جمعه به مردم اطلاع‌رسانی شود
کد خبر: 4196273
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
امام جمعه اهل سنت شاهین‌دژ:

توطئه‌های دشمنان در انتخابات از طریق تریبون نماز جمعه به مردم اطلاع‌رسانی شود

ماموستا خالد رسول‌زاده گفت: تریبون‌های نماز جمعه بهترین مکان برای اطلاع‌رسانی حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان در خصوص انتخابات است همچنین دستاوردهای جمهوری اسلامی در این تریبون‌ها باید برای مردم بیان شود.

انتخاباتماموستا خالد رسول‌زاده، امام جمعه اهل سنت شاهین‌دژ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: نماد معیار سنجش مردم‌سالاری، انتخابات بوده و برای این منظور خیلی از مسائل کشور به انتخابات گره خورده است از این رو همواره در آستانه انتخابات دشمنان با تمام قوا به میدان آمده سعی دارند تا مانع از حضور مردم در انتخابات شوند.

وی افزود: دشمنان در رسانه‌ها و فضای مجازی سعی دارند انتخابات در ایران را زیر سوال برده و با جریان‌سازی در خصوص اینکه انتخابات در ایران بیشتر شبیه انتصاب است تا انتخاب، مردم را ناامید کنند.

امام جمعه اهل سنت شاهین‌دژ با اشاره به اهمیت جهاد تبیین تصریح کرد: ائمه جمعه و طلاب وظیفه سنگینی در این ارتباط دارند چرا که آنها باید با روشنگری و جهاد تبیین در صیانت و امانت‌داری از جمهوری اسلامی به وظیفه خود عمل کنند.

وی گفت: تریبون‌های نماز جمعه بهترین مکان برای اطلاع‌رسانی حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان در خصوص انتخابات است همچنین دستاوردهای جمهوری اسلامی در این تریبون‌ها باید برای مردم بیان شود.

 

 

انتهای پیام
captcha