جهاد تبیین لازمه حضور حداکثری در انتخابات است
کد خبر: 4196387
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

جهاد تبیین لازمه حضور حداکثری در انتخابات است

صمد محمدعلیزاده گفت: حضور حداکثری در انتخابات در گروی یک سری اقدامات می‌باشد که مهم‌ترین آن جهاد تبیین است.

صمدمحمد علیزاده، فرمانده سپاه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، صمدمحمد علیزاده، فرمانده سپاه سردشت، امروز 8 بهمن در نشست هم‌اندیشی با علما و روحانیون این شهرستان گفت: برای اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌ پیشرو‌ را شاهد شویم لازم است یک سری اقدامات انجام گیرد که مهم‌ترین آن اهتمام برای جهاد تبیین و راه انداختن نهضت روشنگری است.

وی با بیان اینکه علمای دینی، روحانیون و طلاب در بین مردم از احترام و جایگاه ویژه برخوردار هستند و سخنان آنها معمولا برای طیف زیادی از مردم محل تامل است، ادامه داد: پس این قشر از جامعه باید در راستای جهاد تبیین گام بردارند.

فرمانده سپاه سردشت جهاد تبیین را توصیه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: به طور قطع جامعه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است که اقشار مختلف مردم در شئون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن نقش‌آفرین باشند همچنین به «ما می‌توانیم اعتقاد راسخ داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند و در کنار آن به خداوند متعال نیز توسل و توکل کنند.

علیزاده اضافه کرد: جامعه‌ای به معنای واقعی کلمه ولایت‌مدار است که از هر نظر پویا و فعال بوده همچنین درصدد اجرای دستورات دین مبین اسلام باشد و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه نهادینه کند.

 وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مهم است به طوری که یک نماینده چنانچه با تعداد آرای بیشتری به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند قوی‌تر بوده و با پشتوانه بهتری تصمیم‌گیری می‌کند.

فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: متخصص و دلسوز بودن آن فردی که ما به وی رای می‌دهیم نیز مهم است چرا که در این صورت مجلس قوی، متخصص و توانمند تشکیل می‌شود که می‌تواند در عرصه ملی و بین‌المللی قوی ظاهر شود، تصمیمات درست بگیرد و برای توسعه فرهنگی و اجتماعی ریل‌گذاری کند.

انتهای پیام
captcha