ترویج فرهنگ مطالبه‌گری صحیح در جامعه ضروری است
کد خبر: 4196446
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

ترویج فرهنگ مطالبه‌گری صحیح در جامعه ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برای ساماندهی به امورات لازم است که فرهنگ مطالبه‌گری درست را در جامعه ترویج دهیم، گفت: مطالبه‌گری هم‌زمان و یا مجتمع می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف جامعه و مردم کمک کند.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در نشست خبری با بانوان اصحاب رسانه که امروز ۸ بهمن ماه در سالن شهید حیدریان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه توسط این اداره‌کل، اظهار کرد: جهت برگزاری این دوره‌ها نیازسنجی برگزار خواهد شد که بدانیم برگزاری چه دوره‌ای ضرورت آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی به امورات لازم است که فرهنگ مطالبه‌گری درست را در جامعه ترویج دهیم، بیان کرد: مطالبه‌گری همزمان و یا مجتمع می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف جامعه و مردم کمک کند.

روانشاد با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، بیان کرد: در این ایام زحمات شما اصحاب رسانه چندین برابر شده و لازم است طبق مرّ قانون و دستورات مقام معظم رهبری هر آنچه برای اعتلای ایران اسلامی لازم است، کوتاهی نکنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه به برکت جمهوری اسلامی زنان سرزمین ما در همه عرصه‌های جامعه حضور فعال دارند و در کنار مردان با حفظ شأنیت و زنانگی خود فعالیت دارند، تصریح کرد: لازم است اصحاب رسانه در پوشش اخبار دولت و دستگاه‌های اجرایی و نقش انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و عملکرد ادارات با ما همکاری داشته باشند.

وی افزود: یکی از مسئولیت‌های اصحاب رسانه حرکت در مسیر جهاد تبیین بوده که باید در این زمینه بیشتر از گذشته گام بردارید؛ این موضوع در زمان کنونی که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم از حساسیت بالاتری برخوردار بوده و باید مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

انتهای پیام
captcha