مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار نقش بی‌بدیلی دارند
کد خبر: 4197914
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
فرمانده لشکر عملیاتی 3 حضرت حمزه(ع):

مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار نقش بی‌بدیلی دارند

یدالله آبروشن گفت: مرزنشینان کشورمان برای اینکه امنیت پایدار برقرار شود، نقش‌ بی‌بدیلی را ایفا کرده‌اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشنسردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن، فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: خانواده‌هایی که در مناطق مرزی زندگی می‌کنند در برقراری امنیت و ثبات در کشورمان نقش بی‌بدیلی دارند که نمی‌توان این موضوع را انکار کرد.

وی از اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در نوار مرزی ارومیه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها توسط حوزه‌های عملیاتی مقاومت بسیج لشکر در نوار مرزی ارومیه به اجرا در می‌آید.

وی دهه مبارک فجر را سرآغاز فصل دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملت ایران دانست و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حالی به استقبال جشن انقلاب می‌روند که مهیای خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند و شرکت در انتخابات هستند تا نشان دهند پای آرمان‌های امام و شهدا در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت‌قدم مانده‌اند.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع)، برگزاری رزمایش بزرگ جهاد تبیین۴ را از مهمترین برنامه‌های این دهه برشمرد و افزود: این رزمایش در ۱۴۴ نقطه حوزه استحفاظی لشکر برگزار خواهد شد.

سردار آبروشن در پایان، فضاسازی مناطق مرزی و پایگاه‌های عملیاتی، نواختن زنگ انقلاب، اجرای رزم‌نوازان لشکر در سطح شهر ارومیه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ماموستاهای منطقه، برگزاری یادواره شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی و اجتماع بزرگ بسیجیان بخش‌های سیلوانا و صومای‌برادوست را از مهمترین برنامه‌های این دهه برشمرد.

انتهای پیام
captcha