آغاز پویش ملی پیشرفت 2
کد خبر: 4198211
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

آغاز پویش ملی پیشرفت 2

دومین پویش ملی پیشرفت در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «جهاد تبیین» کلید خورد.

پویش ملی پیشرفت 2به گزارش ایکنا به نقل از راوبط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام رضا قنبری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ستاد وزارت جهاد کشاورزی، در آستانه چهل و پنجمین طلیعه انقلاب شکوهمند اسلامی، با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: تسهیل ارتباط کشاورزان و بهره‌برداران با وزارت جهاد کشاورزی، از جمله اهداف حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی است که تاکنون برای رسیدن به این هدف، طرح‌ها و ایده‌های متعددی به صورت ملی و استانی اجرا شده است. 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «بخش کشاورزی و دامداری ما یک بخش ویژه و استثنایی است و همه باید برای آن تلاش کنند»، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه ستاد وزارت جهاد کشاورزی، خدمت به هم‌میهنان عزیز، خصوصاً روستاییان دوست‌داشتنی و عشایر غیور ایران‌زمین است و برای این منظور، شبانه‌روز در تلاشیم. 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ستاد وزارت جهاد کشاورزی یکی از طرح‌های ملی در حال اجرا که همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد را «پویش ملی پیشرفت ۲» دانست و افزود: در راستای عمل به فرمان رهبر عزیز انقلاب اسلامی مبنی بر «جهاد تبیین» دومین مرحله از این پویش، به صورت ملی برای مخاطبین روستائی و عشایر، در حال برگزاری است. 

وی درباره چگونگی شرکت در این پویش ملی گفت: کافی است روستائیان و عشایر از وضعیت پیشرفت روستا و محل سکونت خود، یک فیلم کوتاه ضبط کنند و ضمن بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون، محل زندگی آن در حوزه‌های عمرانی، آموزش، کشاورزی، دامداری، جاده‌سازی، مسکن، پزشکی، ورزشی، علمی، فرهنگی و ... چه پیشرفتی داشته است، فیلم را در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۹۹۷۰۸۷۰۰ ارسال کنند. 

قنبری با بیان اینکه بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار برای جوایز این پویش ملی در نظر گرفته شده است، افزود: سال گذشته در اولین پویش ملی پیشرفت، بیش از چهار هزار اثر به دبیرخانه پویش پیشرفت ارسال شد که از این تعداد، حدود ۴۰۰ اثر برگزیده و مورد تشویق قرار گرفت و امسال نیز در سال دوم این پویش ملی، به میمنت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به برگزیدگان ۴۵ کمک هزینه سفر به کربلای معلی، ۴۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۴۵ کمک هزینه سفر به قم و جمکران، ۴۵ پارچه چادری، ۴۵ کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ۱۱۴ لوازم ورزشی ویژه جوانان و نوجوانان و ۱۱۴ کمک هزینه خرید ادوات کشاورزی اهدا خواهد شد. 

وی ضمن اشاره به اینکه کانال ملی کشاورز سلام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ایجاد شده است، افزود: از آنجایی که روستائیان و عشایر زحمت‌کش در زمینه‌های کشاورزی و دامداری ارتباط مستقیمی با امنیت غذایی کشور دارند، کانال ملی کشاورز سلام در جهت انسجام آنان تأسیس شد. 

مدیر کانال ملی کشاورز سلام ادامه داد: اعضای این کانال، تماماً در حکم خانواده بزرگ جهاد کشاورزی اعم از همکاران، کشاورزان، دامداران و بهره‌بردارانی که به نحوی به وزارت جهاد کشاورزی ارتباط دارند، به شمار می‌آیند. 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ستاد وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه «معرفی روستا و محصولات کشاورزی و دامی» و نیز «پاسخ به سؤالات کشاورزان عزیز» از مهم‌ترین اهداف کانال ملی کشاورز سلام به شمار می‌رود، افزود: «انسجام مسابقات قرآنی روستایی و عشایری»، «انتشار فعالیت‌های‌ فرهنگی روستاها»، «پیگیری‌ مشکلات‌ و سؤالات کشاورزان و بهره‌برداران»، از دیگر مواردی است که از طریق کانال ملی «کشاورز سلام»، پیگیری خواهد شد و عزیزانی که قصد عضویت در این کانال را دارند، کافی است عدد ۷۲ را به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۱۵ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha