آغاز رقابت ۳ نامزد انتخابات مجلس خبرگان در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4199677
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
از فردا

آغاز رقابت ۳ نامزد انتخابات مجلس خبرگان در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ۳ کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از فردا ۲۵ بهمن تبلیغات انتخاباتی خود را در استان آغاز می‌کنند.

مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امروز ۲۴ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از فردا ۲۵ بهمن تبلیغات انتخاباتی خود را در استان آغاز می‌کنند، اظهار کرد: برابر قانون و در فرصت زمانی تعیین شده، ۹ نفر برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد، سه نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی با توصیه نسبت به رعایت دقیق مُر قانون در تبلیغات انتخاباتی، ادامه داد: از نامزدها و همراهان آن‌ها در ستادهای انتخاباتی انتظار می‌رود که قوانین را رعایت کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۱۵۶ نفر نیز به عنوان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌ و آماده هستند که برای انتخابات روز ۱۱ اسفندماه رقابت خود را آغاز کنند.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: به این نامزدها نیز توصیه می‌شود که حتماً خودشان و طرفداران و مسئولان ستادهای انتخاباتی مُر قانون را رعایت کنند.

وی در پایان گفت: همه این افراد برای امر مهم قانونگذاری در کشور وارد میدان شده‌اند و بنابراین حتماً باید خودشان نیز نسبت به قوانین احترام بگذارند.

انتهای پیام
captcha